< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Detta skulle kunna vara jag å Jimmy...

http://www.youtube.com/watch?v=zvlaQ5oCyMA

Kolla på videon å tänk att det är jag och Jimmy. Den där busiga go'a killen på Elida V... Han som jag träffade förra veckan å hade vatenkrig med... Han som jag fortfarande krigar med... Fast nu via telefon... haha Ringer dag som natt sms'ar dag som natt... Skam den som ger sig och allt är tillåtet är våra regler! Och jag ger mig inte! Vänta bara tills jag kommer ner! haha då ni! Då får ni ränkna med att han ligger risigt till!!! XD hehe Jag kan inte räkna upp allt vi gjort... Men lite kan jag nämna... Vattenkrig med vatten som kommer allt från tekoppen å kranen i köket till brandslangen som pumpar vatten direkt från havet till att doppa mig i havet... Vadå blöt vecka??!!

Så denna film tillägnar jag vårat lilla "krig"... Skam den som ger sig!!!

Mer info om hur det går kommer snart!

Vad jag har fastnat för:
# Bus #
# Elida V #
# Framtiden #



PS. En liten hälsning till min kära Dennis.
Hoppas du är nöjd med lucia tåget som du varit med i under dagen! Kommer och tittar på dig i kväll! =)
Älskar dig!!!

//Safiren

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrar

Jag älskar också dig min teddybjörn!!

2008-02-05 @ 20:42:40

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback