< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Facebook

Mmmm, jag har Facebook.
Fast jag är nästan aldrig inne där...
Måste skärpa mig.
Både här och där!
Men det är inte så lätt alltid...
Tiden räcker lixom inte till...
Har nyligen gjort NP i engelska å det gick bra...
Undrar vad jag får.

Sen har jag varit barnvakt i helgen.
Stefan ringde mig i söndagsmorgon vid 05:35( egenltigen typ 05:18 va nu det gjorde för skillnad... ;) ) å frågade om jag kunde ta hand om Frida för dom skulle in på BB.
Visst svarade jag när kommer ni?
Om en halv timme fick jag till svar.
Det blev en timme senare...
Dvs 40 minuter ute i kylan...
Burrr!!!!
Så det blev en Lukas på 52 cm och 3600g (el 3800g) vid 10:56 om jag minns rätt...
Hursomhelst det blev en kille i alla fall...
=) =) =) =) =)

GRATTIS!!!

Men nu ska jag på lunch å sen ska jag hem till Frida å mamma...


Vad jag fastnat för denna dag:

# Frida - "min lilla älskling" #


Ha det gött så hörs vi när jag kommer till en dator!

KRAM KRAM

//Safiren

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback