< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Barnvakt i STHLM i morn (lör)

Jajja mensan!

Det ska jag vara å det ska bli skoj! Hoppas jag kan hitta några kläder där... Eller vara inne på Skansen med lilla Benjamin...

Fast nu ska jag gå å lägga mig så jag komme rupp till tåget som går vid nio... Måste ju ta ut pengar i morgon till tåget... suck... å så vet jag inte om jag ska åka hem till dom (Tyresö) eller om jag stannar inne i stan... jaja

Sov gott allihopa eller inte om det är dag när du läser detta... = P

[ Fastnat för i dag ]

# Att min kompis fått barn #
# Återkomsten #
# Mat med curry, ingefära, kanel, kokosmjölk/grädde #


Hej då!!!

Ps
. På söndag är jag vakt mellan 13-20 istället för 13-17... dubbelt pass då alltså... fullt upp i helgen...
Plus att jag är förkyld... Ds.

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback