< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Gäsp

God morgon! Eller inte... Nej jag har faktiskt varit vaken ett tag nu. Jag sov nämnligen över hos Dennis i natt igen.
Japp efter fredagsmötet. Å snart ska jag dit igen efter att ha gjort lite saker hemma... Stack lixom hem efter frukosten för att göra läxor. Men så långt kom jag aldrig. Jag cyklade å handla snacka med Julia min bönegruppsledare, åt å läste Bamse.

Vadå Bamse tänker du kanske. Nej jag är inte barnslig jag har bara kvar barnasinnet! Okej å du behöver inte gå å sprida til alla att jag läser Bamse för det vet de redan!
Men jag är uppvuxen med Bamse och varför ska jag lägga av att läsa om honom bara för att jag är 18 år å myndig? Jag gör väl som jag själv vill, eller hur?!
Nog snackat om det!


Jag tänkte att jag skulle följa med till Gränby med Sabina men jag vet inte om jag orkar.. Skulle hellre vilja mysa med en film hemma hos Dennis.... Fast han vill göra nått annat fick jag veta nu när jag ringde honom... Jaja, vi hittar väl på nått av nått slag annars får vi väl bara sitta å glo på varandra...

[ Lite senare ]


Mums!
Blåbärssorbé!
Hemmalagad!
Sån som fastnar på golvet om man tappar den...

{Recept}

Blåbär i önskad mängd (ca 1,5-2dl/pers)
Socker efter tycke å smak
Vatten efter önskad tjocklek (hett så at det inte blir helt fruset...)
Limesaft efter smak
Mixa!
Häll upp i glas eller skål å njut!


Vad jag har fastnat för:

# Blåbärssorbé #
#Bamse#

image18

Kramar från en blå Safir...

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback