< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Ny frisyr!

Jag vill ha en ny frisyr!!!
Ja jag vill ha en ny fräck "tjusig" frisyr som ingen annan har!
Jag vet bara inte om jag vågar.
Hur skulle jag se ut?
Hur skulle andra reagera?
Vad skulle mamma säga?
Vad skulle Dennis tycka?
Vad skulle jag göra om jag ångrade mig?
Vem ska klippa mig?

AAAAAAAAAaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!

Hjälp mig!!!

Jag har lite tankar om att klippa mig lite 90tal (början av 90) men jag tror nog alla säger att det är ute nu...
Visst jaja det är jag som bestämmer hur jag vill se ut men nån gräns måste det ju finnas!
Eller?
Har funderat lite på hur jag skulle se ut i Carolas frisyr hon hade 1991...
Kolla bland annat dessa bilder (får inte kopiera så jag länkar...

http://www.carolaonline.com/gallery/details.php?image_id=108

http://www.carolaonline.com/gallery/details.php?image_id=109

http://www.carolaonline.com/gallery/details.php?image_id=116

http://www.carolaonline.com/gallery/details.php?image_id=117

Jag är ganska sugen på att göra nåt åt mig nu...
Gärna innan höstlovet... Eller i alla fall innan jul lovet...
Så snälla du! Hjälp mig att se!
 Jag kan inte som tur är se mig själv i nacken!
Alltså behöver jag nån som ser åt mig!
Å vem passar bättre än
DU?


Så här är jag nu...
(eller va på skolkortet iaf, till vardags ser jag tråkigare ut tycker jag...)
image20

Vad tycker kära du?

Skriv och berätta eller ring å klaga på min smak eller berömm min fantasi...
Säg vad du vill-
Jag vill höra allt!

Sömniga
kramar från mig som gått vakt i dag mellan 13 å 20... Stackars Dennis som gick med mig. Han gick från tio till åtta! Dessutom så fick han stå ut med mig! Jag råkade skrämma honom (om jag inte minns fel) två eller tre gånger, göra illa honom tre gånger å skälla på honom två eller tre gånger... På några timmar!... Stackars honom!!!
Å ändå älskar han mig...
=)
Vi va vänner när vi skildes åt som tur va i alla fall...

[ Vad jag har fastnat för ]
# Säga "Hej!" till Dennis i tid och otid... #
# Snytpapper eftersom jag snorar så mycket #

Ha det gött!
//Safiren

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback