< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Nedgången...

Japp det stämmer!
Ett kilo närmare bestämt! =)
Och mer ska det bli av den varan.
Sakta men säkert!
Skriver matdagbok så jag kan kolla upp va jag äter å hur jag rör på mig.
Tänkte gå ner til studenten både för att jag vill vara smalare tills dess och för att jag har gått upp så mkt under senaste året...
Så min kropp skulle må mycket bättre med att vara ex antal kilo lättare...
Får se om jag lyckas nå mina mål och visioner eller inte...
Men just nu ser det bra ut tycker jag. =)

Nej nu ska jag kojsa så jag kommer upp till simningen i morgon...
Simmade i dag oxå...
Tänkte simma 2000 meter per vecka minst å det e inte så mkt eftersom jag simmar 200 meter på 5min alltså blir det 80 längder eller 50 min simning.
Om min trötta hjärna har räknat rätt...

Så jag frågar dig pappa om du läser detta:
Blir det som jag sagt eller har jag räknat fel? Vad blir det annars?


/ / Kramar en trött Safir som sover på små moln...







Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback