< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

God Jul!!!

Ja då var det dags igen. Med blandade känslor steg jag upp i dag, innan klockan ringde... Jag vet att det är massor jag ska göra innan vi ska iväg å fira jul. 

Jansson
Ägg halvor med topping
Slå in julklappar
Duscha 
Hitta kläder att sätta på som passar in
Gå ut med katten. (Som i nuläget sitter på balkongen i sin älskade korg å myser. Trotts att det är minus ute...


Så det är väl dags att börja jobba men först vill jag önska dig som råkar komma förbi här 

En riktigt God Jul!!!



Kram 

//Safiren

Kommentarer
Postat av: Lydia

God jul älsk!

hoppas du fick en bra jul, det fick jag. Saknar dig grymt mycket!

<3

Postat av: Lydia

svar: vad roligt då! Jagh fick en bra jul, mysigt sällskap, bra med go mat och bra presenter :)



Du sjunger visst bra!<3

2008-12-29 @ 00:39:24
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback