< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Grått nytt hår!!!

*harkel* 
Sorry menar ju så klart 

 GOTT NYTT ÅR!!! :D:D:D


Som ni kanske redan vet skulle jag ju ner till pappa men så fick jag ett samtal från hans fru Siv att han ligger inne på sjukhuset. Dock inget farligt bara en sak som gör att han måste in dit ett tag. ( Det händer lite då å då) 

Så jag hamnar hos min bästa kompis föräldrar till det blir lite bättre. Jag har ju ändå biljett å allt...

Så jag å Rebecca åker tillsammans ner till Götet i morn förmiddag. :D 
Så får vi se vad som händer här näst... Då får jag nog i alla fall chansen att träffa min ena bror Mathias innan han åker på jobb igen...


Nej nu måste jag packa, så jag kan sjunga i kväll om jag hinner å orkar...

 Å förresten vad ska jag ha på mig???? HJÄLP!!!!!!

Kram kram vi hörs!

//Love Safiren

None
[Tåg i morn då!!!]

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback