< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Förvånad? Ja, verkligen!

Kär på nytt!!!


Låg som gjuten i min hand kändes som om den alltid legat där.

Perfekt passform!
Perfekt tygnd!
Perfekt utseende!

Min hand greppade den på en gång.
Försök inte att slinka ur mina händer här inte!
Du kommer inte att lyckas med det i alla fall.
Du hör hemma med mig.
Jag har letat och väntat på dig i åratal !
Nu kommer du inte undan!

Nu är du min!
Min och ingen annans...


Har varit med dig i fem dagar nu.
Det är bara början av vår långa levnadstid ihop.
Så tänk inte ens tanken att sticka ifrån mig!
Det får du inte!

Jag kommer att vilja ha med dig på många resor å många dagar kommer du vara i min hand.
Visst du kanske är med någon annan oxå men alltid i min närhet.
Ingen får ta dig ifrån mig!

Pax, du kom in i mitt liv som ett bönesvar.
Något jag har väntat på länge.
Tack!


Du låg över mina förväntningar och du kommer nog aldrig sluta förvåna mig å andra.
Jag vet att du kommer att ge mig lön för mödan att bära på dig.
Ge och det är du och jag det!
=)
Och det är inte lite du ger!
Det bästa är att du inte bara ger mig utan andra oxå.
Din givmildhet tar aldrig slut!



Det saknas bara en sak att göra.
Ge dom som erbjöd dig en bra belöning.
Inte för att jag vet hur det ska lyckas med det måste dom ha i alla fall.

På nått sätt kommer det att ordna sig.


I från mig kommer du i alla fall inte!



//Safiren

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback