< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

KATASTROF!!!

Snyft!!! Min snö försvinner!!!

Jag bad i fredags natt att jag ville ha snöstorm. då Snöade det inte. Max femton minuter senare jag tror det bara gick 5-8 minuter så va det snö i luften å man märkte att det här är itne lite snö som kommer... En timme senare va det en ordentlig snöstorm ute! På en timme snöade det mer än tre centimerer det va nog fyra centimeret på mitt balkongräcke i alla fall...
Jag var jätte glad eftersom jag fick det jag bad om snö storm! Det inte bara snöade det bliste massa oxå. Dagen efter det vill säga lördag natt, blåste det så mycket snö ute på gården att jag inte såg till grannhuset som ligger kasnke mellan 12-25 meter bort... Å då bor ju jag ändå i ett tätbebyggt område i en stad... Tänk hur det såg ut ute på Uppsalaslätterna!!! Stackars bilister! Förlåt!

Men nu är det massa slask ute i stället eftersom det är plusgrader... I morse när jag vaknade var det 5,6 plusgrader ute... BUHUu!!!

VILL INTE ATT SNÖN SKA FÖRSVINNA ÄN!!!
Okej då för ett tag men snart vil jag ha tillbaka den lika mycket som denna gång det vill säga upp till ca en halv meter!

Men vädret här i sverige lever sitt eget lilla liv verkar det som...


ÅH! Nu har min bedövning i högra kinden (rättare sagt högra sidan av hela ansiktet/huvudet) typ försvunnit... Det sticker lite fortfarande men nu känner jag mig inte som en elefant längre...
En elefant med påssjuka!
haha

Nej nu ska jag ut i slasket för att möta David å kanske Emil S oxå...

PS. Vill till STHLM snart!!!

KRAMAR från Safiren med skoskav...

Kommentarer
Postat av: Lydia

Kul att höra att du fått ännu en släkting då :)



saknar dig gumman så himla mycket. men får se hur det blir av i nyår, eventuellt upp till dig då. Kameran kommer med, såklart :)

Postat av: Lydia

svar: Vår hemtelefon har bytt nummer och det nya nummret har det varit fel på. Om du inte kommer ihåg så är min mobil sönder.

2008-12-04 @ 20:57:43
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Lydia

svar: okej, nej men mitt hemtelefon nummer är : 0157- 45 19 29.

Okej, hahaa. Ja du har ju lite nummer som är knutna till mig ^^ Men det är ju bara bra, vet du att Tina ska flytta hem till Flen också?



Okej, jag ska julshoppa med mamma idag(julkappar). sen ska jag som vanligt sjunga och va med på ungdomsmötet.

2008-12-05 @ 08:19:30
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback