< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Heta New Orleans

Japp, jag kan intyga att det är hett i New Orleans.
Här sliter jag hårt eller står å väntar på att få slita hårt.
Jobbar alltså.
Skrev på anställningsbeviset den 29/9. =)
Det känns bra eftersom jag har två som jag känner mer eller mindre sen tidigare.
En paralell klasskompis å en servitör från Sigtuna Stads Hotell.

Nu satte jag på mobilen å såg att jag hade två missade samtal från New Orleans ska jobba ikväll oxå...
Men igår sa han att jag inte behövde jobba föräns på söndag...
Kan dom inte bestämma sig?
Jaja, det e ju bra eftersom jag få pengar i alla fall... =)

Men nu ska jag sluta skriva.

Ha det gött!!

Kram kram

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback