< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

In focus...

Här kommer lite bilder som jag tog för några dagar sedan...
Jag hade lite tråkigt så jag lekte med smink å kamera samt ljus å färger...
Hoppas du kan få dig ett litet leende... =)


"In mirror focus"


"Big bigger biggest- vad händer?"


"intensiv blick"


"Mums!"

By the way:
Igår halkade jag i köket (på jobbet) å slog i min högra sida så jag har ett stort fett rött märke på tre revben...
Hur lyckas du undrar du kanske? Jo det var en blöt fläck på golvet som jag halkade på när jag skulle runda ett hörn av en bänk... Bra gjort va? Nej inte precis... Å i onsdags så missade jag trappsteg i Domkyrkan å landade på ovansidan av fötterna å sen rakt på knäna... Denna vecka kan man nog kalla "Aj aj" veckan...

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback