< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

ÄNTLIGEN JOBB!!! =D

Nu har jag äntligen fått ett fast jobb. 
Visserligen är det bara ett sommarjobb till en början men det fortsätter troligen i höst oxå... =D

Det e på en vegetarisk restaurang här i stan, å jag har sökt det förut men inte fått det men nu fick jag det. =D
Äntligen!!!

Nej nu ska jag lägga mig för det e valborg i morgon å då e det fest på stan. 
Det börjar med forsränning vid tio men jag ska vara där halv nio... 
Annars får man inte plats...

Dessvärre är det flera borta pga skola så det blir inte så många som jag tänkt som hänger med mig... 
Men men dagen är lång. 
Jag räknar med att vara på stan minst 17 timmar...
Får se hur länge det egentligen blir...

Men ha det så bra gott folk å tack för att ni läser bloggen.
Vore ännu gladare om ni skrev lite kommentarer. 


KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Lydia

vad roligt :)


Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback