< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Har du glömt mig? =(

Bara undrar...
Vissa sticker från stan med all rätt när det är lov.
Men när någon kommer till stan långväga ifrån,
å är i stan under en helg utan att höra av sig tycker jag e dålig stil. 

Duger inte jag eller är det ensamhet som gäller?

Bara undrar...
Trodde vi är vänner.

Men om jag kommer till samma stad/ort/by som en av mina kompisar bor i så hör jag av mig. 
Det är en självklarhet för mig. 
Men inte för vissa andra antagligen... =(

Duger jag inte längre?
Har jag gjort något fel?
Jag kanske inte har rätt stil längre eller vad är felet?

Blev riktigt ledsen nu när jag läste om att du kom hit till stan...
Utan att höra av dig till mig... 

Vill du var utan mig så säg det då!
Du kanske kan höra av dig nästa gång å säga att du kommer till stan men inte har tid att ses.
Det skulle kännas bättre än att få läsa på bloggen att du har varit här! 

Hoppas du förstår mig. 
Vill gärna ses om du vill/kan... =)




Kram

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback