< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Uppsalas keligaste katt!!!

Här är nog Uppsalas keligaste mest sociala katt! 



Han sitter alltid vid ett gult hus på en gata som jag går förbi varje gång jag går till å från stan.
Han vill alltid kela, mer eller mindre... 

Igår så fotade jag honom lite (denna bild e sen tidigare i vår), men i dag så satt han å solade på trottoaren. 
Så jag ropade lite på honom, han såg mig å kom springande för första gången. (Annars brukar han bara gå...) 
Jag satt mig ner på huk å försökte avsluta samtalet jag hade med Ann-Marie på mobilen. 
Men medan jag sa hej då så klättrade han upp på mitt ena knä. 
Då sa jag till AM att jag var tvungen att sluta för att jag hade en beundrare som var kelsugen...

När jag började klappa honom så kröp han upp mot min axel, reste mig samtidigt å märkte att han spann som en motor.
Sååå söt!!! 


Rätt som det var så slickade han mig försiktigt på kinden. 
Oj  vilken sträv tunga! =P
Gissa hur länge jag hade honom i famnen då...

Du tycker säkert att jag är hel knäpp men jag är kattvän av högsta sort. 
Så jag stod där å värmde honom å lät honom mysa.

I hela fyrtio fem minuter!!!! =P
45 minuter av mys å kel och glada miner från förbipasserande. =D

Han ville ju inte släppa mig... 
Försökte en gång men det gick inte han skulle bara upp igen... :P
hahah 
Lillstackarn!

Gör gärna om det igen! 
Fast då skulle jag vilja sitta ner...
Fick lite ont i ryggen.
Men det kändes inte som 45 minuter. 
Det kändes som 20... 


Han väntar på mig tills jag kommer nästa gång igen... 
Tror jag.


Kram från katt kära
 Safiren



Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: alla borde testa core! Det var jobbigt men kul.

Postat av: Lydia

svar: oj det är så svårt, beror ju på hur du vill ha designen.

2009-04-21 @ 20:44:52
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback