< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

F J Ä Ä Ä L L E E E N N ! ! ! !

WEEEIIIIIIIiiiiii !!!!!!!!!

Om tolv timmar sitter jag i bilen på väg upp till fjällen närmare bestämt Lofsdalen!!!

Japp, helt otroligt... Ja jag vet bara att det är sant när jag väl är där...

Pengarna? Personer som ville ge mig en 20 år present eftersom den dan e nu på tisdag...

Ska åka med Lydia å hennes familj... Vi blir nog 10 personer... 

Å jag som bara har stått på ett par alpina skidor några timmar en dag...


Å då gick det så dåligt att jag tappade balansen när jag väntade på liften så jag satte mig på rumpan eller så...

Hoppas det går bättre nu annars blir det längdskidåkning å det e härligt det oxå! ( Å billigare!)

Nu ska jag packa det sista innan jag  ska försöka sova innan jag ska upp i morn...



Lovar att komma med bilder å text när jag är tillbaka.
... Om jag nu kan använda händerna då:P

Jo det ska jag i Jesu namn kunna göra för jag ska inte skada mig alls under denna resa,
 å ingen annan heller i vår närhet!


//Safiren

Jag sommaren 2007

[ Gladare än detta är jag nu i alla fall! ]
( Men fortfarande lika galen...  :P )

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback