< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Fotomässa- GBG

Hastigt å lustigt...

Nu har jag köpt en biljett till Göteborg för att kunna gå på fotomässan. 
Där tänkte jag lära mig mer å kolla hur andra fotar...

Nu ska jag gå å lägga mig så jag får sova några timmar...

Så pappa, om du läser detta kankse du vill ses något?? Jag måste vara tillbaka tisdag kväll så lite "dötid" har jag nog. Mässan slutar på sön eftermiddag/kväll... Vill du se så kan du väl höra av dig?! =D Jag ringer nog oxå om min mobil håller... Men jag har ringt för mer än vad jag borde så jag ser gärna att du ringer upp mig...


Sov gott eller ha en bra dag kära läsare!

Kram kram
//Safiren

PS. Lovar att lägga upp mer bilder när jag e hemma igen...

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback