< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Nu händer det saker här!!!

Jag ska kanske följa med Lydia å hennes familj till Lofsdalen å åka skidor en vecka!!!!

Sen ska jag på mitt andra jobb möte på torsdag då jag kanske börjar som säljare (sälja webbsidor mm) eller så hoppar jag över säljare å börjar som webbyrå på en gång!!!! =D 

Sen fyller jag 20 år på tisdag!!!!

Skriver mer när jag har mer att säga nu ska jag ner å leta skidställ på stan å på Gränby...
Det e tack å lov fortfarande rea på sånt...


kram kram

Kommentarer
Postat av: Lydia

Det kommer bli så himla kul! :D

<3

Postat av: Lydia

svar: niiiice :D Kommer se snyggt ut!



Om du vill kan du ringa, annars kan jag ringa.

2009-02-04 @ 21:05:32
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback