< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Jag sover i sällskap av 2 ludna fågelspindlar... :S

OBS!
Läs åtmindstånde slutet!!!! Viktigast!!!

Jag sover i sällskap av två ludna spindlar... :S

Detta är min andra natt i denna säng brevid 2 tearrium med var sin fågelspindel i...
Läskigt måste jag säga!!!
Men nu har jag i alla fall varit borta i snart tre veckor, inte illa om jag får säga det själv... =)
Jag har träffat en massa folk... :D

Pappa å Siv (hans fru)
Mathias (min yngsta storebror) å hans flickvän
Claes å en av hans 2pojkar (samt 6 hundar (4 valpar) )
Paulina (Pina) med familj
Jimmy (fr Elida)
Rebecca (fr Elida å just nu Uppsala å bibelskola)
Pina's föräldrar
Bekanta till pappa å Siv


Men nu på måndag åker jag hem om allt går som det ska.
Ska hem å söka jobb å även jobba med mina bilder för att kunna göra något med dom så jag sälja... =D


Men hjälp vad trött jag är!!!!
Andra natten som blir sen... *Gäspar stort*


Så vad har jag gjort då?
Första veckan bodde jag hemma hos Pina's föräldrar å va med Pina å Emilia typ jämt... =P
Å så åkte vi en sväng till Trollhättan för att hälsa på min pappa som låg inne då.
Sen efter 7nätter så åkte jag upp till Fjällbacka å pappa.

När jag var där så körde vi bla ner till Uddevalla utan vindrutetorkare i regnrusk...
Hur gick det?
Jo vi kunde köra med hjälp av mitt linjen.
Det gick nästan hela vägen...
Sista trafikljuset så körde vi fel.

Pappa svängde men det gjorde inte vägen...

Han körde upp på en gång å cykelbana...

Tack å lov så va det ingen där...
Å vi missade stolpen som man trycker på för att få grön gubbe...
haha Mitt livs resa! (Än så länge i alla fall)

Å nu e jag hemma hos Pina å ska sova...

Måste ladda inför i morgon då hon ska ha ett litet kalas eftersom hon fyllde 20 år i torsdags... =D
Grattis får jag säga!!!!

Nej nu slocknar jag....




By the way... :

Fyller ju själv år inom en månad...

Kom gärna med förslag som kan vara värt att prova...

Spelar ingen roll om det är galet eller normalt bara det e billigt.

Du förstår lilla jag blir   s y s t e m v u x e n    den  10 februari 2 0 0 9 ! ! !

Alltså 20år...


Kommentarer
Postat av: Lydia

hoppas du har haft det roligt :)

Idag ska jag fira pappas födelsedag. Kommer bli kalas.



saknar dig gumman <33


Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback