< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

För den som läser ikväll fredag

I morgon ska det ske och om Gud vill så hjälper han mig så jag klarar det. Ni som pratat med mig ca för en månad sedan vet vad jag pratar om, om ni tänker efter...

Skulle uppskatta om ni stödde mig, om det inte är för mycket begärt.


Någon kanske har lite svårare att se förbi vissa saker än någon annan.
Men snälla, jag ber, jag behöver styrka till i morgon 14:45... Inga samtal innan jag har gjort detta för då blir det nog som förra gången... :( Tyvärr...



Jag saknar dig pappa!
Du finns alltid hos mig även fast du är så långt borta...
Du finns i mitt hjärta även om det kanske inte märks. 
Förlåt för det, men jag är bara människa precis som alla andra, även du.
Vi ses snarare än du tror... :D


Kommentarer
Postat av: Marica

ska du köra upp?

2009-07-04 @ 09:14:31
Postat av: Lydia

I'm praying for you, hun <3


Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback