< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Läskigt!

Sitter här vid datorn för att stänga av den innan jag hoppar in i duschen.
Då plingar det på dörren, hjälp tänker jag! 
Jag har inga vettiga kläder för att öppna, vem det än är...

Rycker åt mig morgonrocken å kollar i titthålet vem det var.

En okänd kvinna med två påsar ger upp å går mot utgången.
Jag öppnar på glänt för att kolla vad hon ville...

Hon ser arg ut, blir lite orolig att jag ska få en utskällning för nått jag inte gjort...

Hon frågar om jag ska tvätta ikväll, oj har jag satt upp tid utan att komma ihåg det? Tänker jag.

Det visar sig att hon vill varna mig för att tvätta eftersom tvättmaskinerna inte fungerar.
De startar inte å stjäl pengarna....

Men fy va mysko hon kändes! 

Tack å lov för titthål i dörren!!! :D


Nu ska jag strax till LO å Sofia å sen åker vi mot Stockholm  å kollar på Ice Age 3

Undrar vilken bil det blir? :P


Vad tycks om min dikt jag skrev igår/natt?
Å vad sägs om den nyare sidan? 
Tell me!!!

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback