< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Modellbilderna

Några av bilderna jag tog i studion i Stockholm i måndags... 

Å för dom som undrar så är svaret:

 Ja det är jag på bilderna å nej dom är inte retuscherade! 





[ Lite färg redigerad ]




[ I stället för de riktiga (fula) student bilderna... ]




[ Spegelbild nr 1 ]





[ Sommar klädd ]




[ Känns som CD-omslag... ]




[ Kände att det måste finnas en svartvit oxå... ]




[  Studentbilden som är bra :) ]






[ Känns så fritt ]


 

[ Leker med attityden  ]



Jag är väldigt nöjd med bliderna eftersom dom visar det jag egentligen är.



[ En skönhet ]



Och det kommer ingen någonsin kunna ta ifrån mig!!!



Kommentarer
Postat av: Lydia

Så vacker, bilderna blev jättefina Sofia :)

<3

Postat av: wanja

helt fantastiskt! underbara bilder, JA, SKÖNHET!

2009-07-24 @ 22:13:35

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback