< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

I vääääääg!

Nu har jag tagit å klickat på 

"Skicka"

Nu får vi se vad dom säger...

Igår hade jag en känsla av att jag är i London om två veckor.
Vi får se om den stämmer eller inte...

SPÄNNANDE!!!! =D =D =D =D

Om så sker så lovar jag att skriva varje dag i alla fall minst tre gånger i veckan här... :P



Nu ska jag återgå till den svenska vardagen å tvätta å laga mat å ta en promenad.
Om jag inte är allt för rädd att ramla i den nya snön som kommit å fortsätter falla på våra is beklädda gator...


Frida "rider häst" på mig i höstas (eller var det för ett år sen? )
Här är en av många som kommer sakna mig å jag kommer sakna om jag sticker...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lydia

Hur länge kommer du vara borta? :o



svar: tack så mycket :D

Postat av: Lydia

svar: mjo man försöker ju att lägga sig tidigare men ibland är det inte så lätt.



Jag vet hur du menar, jag är likadan när jag är ledig. Sen blir man bara arg efteråt.

2009-03-12 @ 08:30:33
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback