< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Köra efter jobbsök?

hahaha ja nu lät det säkert jätte dumt men det va det jag menade som jag skrev alltså.
jag kanske ska övningsköra efter att jag har varit på rekryteringsmässan på arbetsförmedlingen...
vi får se om bilen håller.. det har varit tal om att en rem satt lite löst... så vi får se...

men nu ska jag oxå be om ursäkt för att jag e så dålig på att skriva här men jag har haft för mkt att göra å sen har jag inte orkat heller... 

men jag ser att det e några som följer bloggen ändå, tack! =D


men nu ska jag ta bussen ner å sen gå hem för att köra sen... 

kram kram

Ps. pappa jag ska försöka skicka CD'n som du ville ha... ha lite tålamod bara... =)


Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: ja jag längtar så efter sommarn.



okej, hoppas det går bra då :)


Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback