< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Lite besviken ändå

Men jag vet att Gud har något bättre som han vill att jag ska göra/ jobba med.
För jag fick inte jobbet i London. =(

Men men...

Jag tar nya tag å söker vidare.
Nu till exempel har jag anmält mig till en teorikurs samt bokat privatist koll å två lektioner till.

Det vill säga att jag ska börja min teorikurs i kväll å ha den mån å torsdags kvällar i tre veckor.
Samt att jag kommer få en 80 minuters lektion då dom kommer se vad jag kan å inte kan.

Så nu har jag tagit ett steg närmare trotts att jag är inne på mitt fjärde år som "övningskörare".

Jag funderar på å satsa på en intensiv kurs där jag kör två gånger per dag å har teori emellan å bara håller på några veckor... Jag ska bara kolla vad det kostar... Det ska liksom betalas på en gång...
Men skulle jag få körkortet så ökar min chanser till jobb mycket så det vore värt det...


Nej nu ska jag ta en promenad sen sätter jag mig i bilen med mamma å kör lite... 
Sen ska jag ta mig till lektionen å efter det ska jag ta bussen till cellgruppen. =D

Så nu får jag stänga ner här så jag kommer iväg...

Kram kram

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback