< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Mmmm

Min frysta Cheesecake blev kanon god!!! =D

Det blev två satser i stället för en... Bättre så för annars hade det varit tomt nu... :P haha 
Nej inte riktigt slut men nästan...

Så igår va det andra chansen å snälla Rebecca var här å stöttade mig.
Det kunde behövas eftersom jag skulle behöva stå ut att höra Caroline Af Uggla's låt Snälla snälla...
Det va det enda man hörde tyckte jag igår...

Snälla snälla snälla...

Och

I'v got you, you you you you...

KATAAASTROOOOF!!!

Hjälp var har svenska melodifestivalen tagit  vägen? 

Det här är ju bara ett sätt för artister att visa upp sig å tjäna pengar...



Nu ska jag läsa lite dikter som mamma har skrivit å sen ska jag snabbt göra mig i ordning,
eftersom Niko ringde precis å sa att det är hejdå "fest" ikväll för att han sticker till Singapore på onsdag...
Så det va lite oväntat men kul. 
Får se hur det blir... 
Synd att jag inte har en hel Cheesecake kvar...  (Har smakat av båda...)


Så ha det så kul tills jag skriver igen...



Dagens visdomsord:

Lycka är en biprodukt av att hjälpa andra!



Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: jo det var kul att köra. längtar tills nästa gång.



mjo jag hörde det. Inga låtar var ju direkta Schlager. Det är samma artister, likadana låtar. usch.

Postat av: Lydia

svar: jo det är ju så att man vill, men efter nio-tio års ovana så är det svårt att bryta det. Rädslan att vara utan allt det som känns välbekant.



älskar dig<3

2009-03-09 @ 10:35:08
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback