< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Nattligt uppdrag

Här sitter jag och filar på en ansökan till London...
Har skrivit det mesta men det känns som att något saknas... 
Försöker komma på vad... 
Har jag beskrivit mig tillräckligt eller för lite?
Kanske jag har skrivit för mycket?
Nej det kan jag inte ha gjort eftersom de skriver klart å tydligt att man ska ta sig tid att skriva om sig själv.
Vem man är.
Vad man gjort.
Varför man vill jobba hos just dem.

En ganska svår enkel uppgift.
Nej jag skrev inte fel där det var meningen eftersom uppgiften både är lätt och svår...

Men detta är något som jag velat sen tidig skolålder... 
Åka utomlands och jobba.
Göra sådant som ungdomar gör innan det "hårda" livet börjar.
Livet då man jämt sitter fast i en massa saker:

Jobb
Bostad
Familj
Karriär
"Måsten"... (Sådant som är obligatoriskt att göra fast man inte vill...)


Men nu tar jag mod till mig å kanske uppfyller mitt livs dröm.

Sticka till storstaden London som...



Au Pair - Barnflicka


Så nu är det inte längre mitt styrande som bestämmer utan Guds. 


//Safiren

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback