< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Det går frammåt

Förre helgen var jag i stugan nu e jag i märsta.
Då var det jobbig eftersom jag fick massa träningsvärk men den här helgen var skönare å lugnare...

Fast jag har ont i nacken eftersom jag fick sova med fel kudde... Å så va det trångt i sängen men det gick jag knuffade inte ner nån... :P Zorro låg på golvet så han snarkade inte i alla fall i mitt öra... haha
Som han brukar göra andra gånger när jag sover över hos AM...
Hon gjorde en jätte god omelett till frukost oxå- MUMS!  :D Det märks att vi gått i samma klass... :) Vi gillar att laga mat både hon å jag... Det e nästan lite farligt att umgås för mkt! Det blir lätt gott.. :P

Nu sitter jag å lyssnar på Alexander Rybak som vann Eurovision 2009, såå bra!

I helgen nu ska jag jobba å på måndag sen blir det lite då å då under sommarens första halva...
Sommar vikariat som personlig assistent som sagt var. Trivs jätte bra! :D

Nu ska vi kolla på lite film sen AM har varit ute å rastat Zorro...

Men ha det så bra allt gott folk...
Det e kul att det e en hel del som läser här en då fast att jag inte skriver så ofta...
Nej nu börjar filmen så då får jag sluta skriva...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lydia

Det var kul igår :)

Postat av: Lydia

svar: tack :D



Ja det var riktigt kul, filmen var som sagt lite crazy :P



Ja gör det, jag orkade inte gå på mötet. Huvudvärk och trött

2009-05-23 @ 11:25:21
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Lydia

svar: jo precis ibland måste man prioritera sömnen.



OKej, gör det du :)

<3

2009-05-23 @ 11:43:05
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Lydia

svar: ja sånt är ju bra :)

Så har mamma och pappa med. De älskar sitt jobb :)

2009-05-25 @ 11:22:00
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Lydia

svar: jo precis, synd att man inte träffas nästan alls.

Men jag är inte heller bra på att höra av mig.

Ha det bra :)

2009-05-26 @ 11:17:21
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback