< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Nu är det inte långt kvar till sommaren!

Fast min sommar visade sig i april för första gången.. Men nu har jag hört att den är på ingång igen... 
Vi får väl se om det stämmer...

Men jag å Rebecca har trotsat molnen å blåsten när vi hoppat. Vad gör man inte för att ha lite roligt? 




[ Tailor in action ]




[ Twisted ]




[ Falling down? ]


Alltså lite kul får man ändå ha när man inte kan komma på något annat, mer vettigt... 
Det ger bra motion i alla fall... =P
Fast vi gör det för att det e skojj... =D


[ Här är Rebecca lite redigerad för att sticka ut, vad tycks? ]



[ Själv faller man ner så fort man fastnat... Oxå redigerad. ]



[ Sitter å funderar ett tag ]


Nej nu ska jag dra vidare...


Ha det gött gott folk!

Kommentarer
Postat av: wanja

studsmatta ftw!!

jag åkte linabana igår, det va också kul :D

2009-05-27 @ 13:25:23
Postat av: Lydia

Haha såg kul ut :D älska studsmatta!



Postat av: Rebecca

hahaha såååååå snygga bilder alltså

2009-06-03 @ 02:56:15

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback