< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Nu har jag bytt jobb igen... :P

Japp jag blev kickad!

Nu ljög jag...

Nej, jag fick så ont i axlarna å ryggen på restaurangen så jag kunde inte arbeta kvar där... 
Men jag var inte orolig för jag hade ändå chans till att jobba inom kommunen som personlig assistent.
Å det blev bestämt att jag skulle provjobba där å sen bestämma mig om jag ville vara där. 

Så nu har jag varit på kurs för hygien å medicineringen med mer så nu e jag igång med det också!
Trivs jätte bra med den jag jobbar hos å hon gillar mig så det kommer bli en rolig sommar tror jag. :D
Börjar nästa vecka å slutar i juli nån gång... 

Så vi får se hur mycket ledigt det blir i sommar...
Ovant men behövligt...


Nej nu ska jag sova för i morgon ska jag hinna med en hel del... :D

Är i alla fall glad att Sverige gick vidare till final i ESC!!! :D

Kram kram sov sött gott folk!
Fast ni läser nog detta på dagen tror jag... Det är i alla fall kul att det alltid är någon inne här å kollar... :) TACK!!!!


[ Jag hoppas å tror att kärleken gror, för annars skulle livet vara olevbart... ]





[ Är det så att jag började i tidig ålder med att grimasera? ]
[ Trygg i pappas starka händer ]



Jag å Mathias

[ Vem kan denna långhåriga kille vara då? Jo min halvbror Mathias. Visst ser han stolt ut? =) ]




Kollade i lite fotoalbum efter olika bilder på mig å släkten... Ska lägga upp fler när jag får tid... 
Det tar ett tag att göra detta ser'u...

Kommentarer
Postat av: Lydia

Det är bra att du i alla fall har en backup med jobb :)



Hur är det med dig?

kram

Postat av: Mr. Kommer Ihåg

Roligt att det går bra för dig med jobben och allt.

Lycka till med körkortet :)



Kämpa på så ska det går bra :D

2009-05-14 @ 19:31:48
Postat av: Anonym

åh... najsnajs... ! tell me more!

när ses vi? :)

kram!

2009-05-17 @ 18:41:39
Postat av: Lydia

svar: det skulle vara kul att ses, är här i U-sala hela helgen :)

2009-05-21 @ 23:01:20
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: SOFIA

vad söt du var när du va liten. hihih :)

2009-05-23 @ 16:58:47
URL: http://sofiiav.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback