< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Lite bilder från skoluppgift...

Här är två bilder som min kompis Emma har tagit på mig.
Vi hade en skoluppgift att ta porträttfoton på en vän...
Så vi tog bilen ut mot Marstrand och hittade en kohage som vi traskade in i...
Där fanns ett grönt liggande träd som vi använde som rekvisita... :)
Här är två av bilderna därifrån....

Fler bilder från bland annat skräckmaskeraden i lördags kommer i morn eller under veckan.
Så titta in för ett gott skratt! :P


Så är det ju så klart Fars dag.
Så jag tog å ringde pappa å grattade honom... :)

Han hade en lugn dag idag... skönt...


 

Foto: Emma Gilborne




Foto: Emma Gilborne


Nu ska jag gå å kolla in min frys å se vad jag kan äta... :D

 

Ha det gött gott folk!


Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback