< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Tema: Nordiskt ljus



Hamnen i Kullavik
Foto: Sofia Johannesson





Särö Hus
Foto: Sofia Johannesson





Några av Särö's lyxbåtar
Foto: Sofia Johannesson






Eriksbergskranen (Visades i svartvitt på utställningen)
Foto: Sofia Johannesson






Bohus fästning
Foto: Sofia Johannesson






Tagit i bilen i en rondell...
Foto: Sofia Johannesson





Kullavik i färg
Foto: Sofia Johannesson






Särö hus (färg)
Foto: Sofia Johannesson



Nu har jag uppdaterat Nordiskt ljus i alla fall... Bättre sent än aldrig! :P
Säg gärna vad du tycker! :D
Vill ha all kritik jag kan få!
Både negativ och positiv! :)


Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: tack! :D



det låter skoj!

Postat av: wanja

AAhhh! Fint som alltid! :)

2009-11-27 @ 00:45:04
Postat av: Lydia

Svar: nej utrustning skulle man inte säga nej till. Som en blixt, eller ett till objektiv. Sen ett batterigrepp till mig som alltid får slut på mitt batteri haha

2009-12-01 @ 22:53:17
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Safiren

Jättebra tycker Ingalill och Gun. Kanon!

2009-12-04 @ 20:24:22
URL: http://sapphireandsunbeam.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback