< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Jobbat igen

Ja i torsdags på Göteborgs central så ringde Lena och frågade om jag kunde ta ett pass åt henne under helgen.
Jag svarade ja innan jag han komma på att fråga när det var.
Jag hade ju lovat att vara med grabbarna på fredag kväll...
Men eftersom grabbarna var på vift förutom Dennis å Berntsson så blev det en tidig kväll.
Om jag inte räknar med Juniårs bus...
Så jag kom iväg i morse.
Satt 30 min å väntade.
Sen jobbade jag och pratade en hel del som det sig bör.
Och längtar redan tillbaka!
Det är ett riktigt roligt jobb!
=D
Längtar tills jul då jag antagligen/förhoppningsvis kommer få jobba igen...
Nu ska jag sova och inte glömma att ställa om klockan!
Ställ tillbaka den så får du sova en timme mer! =)

kram kram


Längtar redan tillbaka till storstan... :P

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback