< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Sjuk igen! Redan!!! =(

Jaha, så tror man att man är på väg att bli frisk från sin fyra veckors förkylning å så börjar den om igen!
Suck! Kan jag aldrig slippa denna jobbiga hosta?
Den som kicklas med en fjäder å rispar halsen med en gren...
Nu när jag äntligen kommit igång på allvar med motionen, ja då ska jag bli hindrad av en envis sjuka.
Är det för att jag antagligen aldrig får feber som det blir så här?


Ja, ja, jag längtar tills Youth som närmar sig med stormsteg! :D
Ska bli så kul att träffa alla kompisar igen, trängas i korridorerna och köpa taco efter en kvarts kö.
Fast jag kommer nog inte kunna sjunga i år, det är nog lika bra.
Jag kan spara tills nästa gång, kanske nyår...
Men tyst kommer jag inte vara ändå.
Folk måste ju höra hur bra jag mår, efter flytten från Sveriges (enligt mig) näst tråkigaste stad...

Jag trivs ju så bra här nere i Kungälv, nästan som fisken i vattnet om jag får uttrycka mig så...
Ja just det, det är nog därför jag e sjuk.
Jag badade ju två gånger i Marstrand trots det kalla vattnet...
Hmm, eller så var det picknicken på Chalmers tak som gjorde susen för förkylningen.
Vad vet jag, men mysigt var det!
Å sen, veckan efter så jag gick turen ner till Svarte Mosse och Karlavagnen...
Inte heller den turen var nog bra för hälsan...
Men dock lika mysig!
=)

Ja, vad gör man inte för lite lugna mysiga stunder i stressens vardag?
Nu ska jag ta mig hem från skolan å krypa ner i min sköna säng för att ladda batterierna.
I morn blir det en tur till min kompis Svarte Mosse för att ge utlopp för lite energi.
Ett bra sätt att vakna på!
=D
Så gott folk, ha det så bra tills ni dyker in här igen.
Hoppas det inte dröjer allt för länge!
Skriv gärna en kommentar lite då å då så jag vet vilka det e som kollar in mig...


Kram kram



[ Vy ut över lilla Svarte Mosse ]


Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: tack. såklart den är redigerad :P Det hör till. Fast det är inte jag som redigerat den här bilden på mig utan Sanna.

Postat av: Lydia

svar: Nja, jag börjar väl lära mig :P Men du har ju redan så bra hy att man inte behöver redigera den :o

Det skulle vara kul, då får jag ta med mig skoldatorn :)

kram <3

2009-10-09 @ 13:53:18
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Lydia

svar: haha^^ Okej, då får jag se till att inte glömma den :P

Ja det gör jag.

kramar

2009-10-13 @ 21:01:47
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Lydia

svar: Jao. Vi syns snart!! :D

Kramar

2009-10-18 @ 17:00:56
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback