< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Tråkig helg efter en konstig vecka

Den här helgen har varit tråkig, men det e ganska skönt eftersom veckan har varit full av nya händelser...
Veckan började ju med ett dyngslångt besök på sjukan startat med ambulans färd...
Ta det lugnt, det var inget akut...
Ett inlägg kommer snart om händelsen för den som är intresserad...

Men veckan har varit fylld av sena nätter och tidiga mornar,
alltid med illamåendet i bakfickan...
=(

Nya människor, nya upplevelser nya traditioner, nya fördjupningar i relationer...
Intriger följs av kramar, historier förändras mellan olika munnar.
Livet leker sin lek med mig som huvudrollsinnehavare var sig jag vill eller inte...

Snart är det dags för lite mer tradition, kanske nått av de sista åren...
Vem vet?
Youth kommer i alla fall i år igen.
Denna gång blir inte den andra lik...

Jag skulle gärna vilja ha någon som masserade min stela rygg och mitt axelparti...
Någon som vill???
:P


Nu ska jag sluta.
Ha det mega bra å kolla in igen innan veckan e slut så finns det nog en hel del nytt här... :)

Till slut vill jag bara säga att min bildebok har en klar historia, nu är det bara att finslipa och sätta ihop den.
Så den är klar på onsdag...
=)


Kommentarer
Postat av: Lydia

Jag kan alltid massera dig gumman <3

Postat av: Lydia

svar: skulle det där vara snällt? ;D

2009-10-19 @ 19:19:02
URL: http://singingbell.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback