< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Allergi?

Nej eftersom det blev Chalmers i helgen igen så tänkte jag att jag skulle komma på om jag var allergisk men det visade sig inte vara så...
Det blev i alla fall ingen reaktion... :)

Allergisk mot vad, undrar du säkert...
Då svarar jag enkelt att det får du ta å messa mig å fråga vad jag menar eller så mailar du...
För här kan jag inte lägga upp svaret...
Det är för pinsamt för det! :P
hahaha


Men nu sitter jag här på skolan förkyld som en tok men kan inte sova eftersom jag inte år luft... :(
Så då e det bra med lite sällskap här vid datorn i denna mörka korridor...
Sitter här å skrattar åt bilder å allt möjligt med en från Vislinjen...
Linus säger att jag inte existerar...
Jag gör massa grejer...
Säger han å skrattar...

Så vad gör jag nu i skolan?
Jo jag sitter  och raggar kompisar som kan skicka vykort till mig och berätta en kort spännande berättelse från när dom var liten...
Så har du lust att hjälpa mig med att göra en bildebok så hör av dig!
Behöver all hjälp jag kan få!

Ha det så bra!!! :D



Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback