< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Bättre sent än aldrig!

Visst jag e kanon förkyld å då ska man inte träna men nu har jag bestämt mig!
Jag ska träna bort mina överflödiga kilon som sitter som en ful tröja på mig...
I dag när jag provade kläder så insåg jag det jag oxå sett förut.
Men inte riktigt orkat ta tag i,
mer än bara att lova mig själv att sluta förstöra mig själv.
Min mage ser minst sagt ut som " hej kom å hjälp mig!!!" 
Så nu ska jag köpa stegräknare å (tyck att jag e tantig eller så men det funkar faktiskt)gåstavar.

Jag ska tävla med mig själv och ingen annan, men jag vet att denna gång kommer jag lyckas om ingen hindrar mig.
=)

Så kom igen peppa mig!!! :D
Det lär behövas för det kommer bli svårt!
Det är inget man gör bara över en natt.
Det vet jag, men nu har jag ilskan som driver mig frammåt.
Alltså ilskan över mig själv, att jag e så dum att jag lurar mig själv...

Har du något tips på vad som kan hjälpa mig så berätta!
Skriv en kommentar, vad du tycker, tänker eller känner... =)




I sommar kommer denna kjol sitta löst, å garderoben kommer att bytas ut! =)
Här kommer det synas att nått har hänt!

Men nu ska jag ta å försöka bättra på min förkylning genom att bädda ner mig i min goa säng!

Å har du lust att hjälpa mig med min kommande bildebok så posta ett fint vykort till mig!
(för mer info ring/ sms/ skriv kommentar)


Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: men tack gumman :D



Du kommer klara det, det vet jag! Bara man sätter sig in i att göra det så går det.



<3

Postat av: Marica

Du kommer fixa det! :)

Jag kan hjälpa dig om jag kan skicka bilden och texten i ett mail, har inte råd att skicka ett vykort... =/

2009-10-01 @ 08:33:13

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback