< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Oj oj oj...

Denna helg skulle bli en överraskande helg hade jag tänkt...
Då visste jag inte hur den skulle sluta...

Hade jag vetat hur det skulle bli, hade jag nog inte riktigt sagt så...

Den innehöll allt från filmkväll hos Emma till picknic intill havet, med ett litet gäng från Smyrna...
Men pinsamast var nog ändå Chalmers...
Vill du veta mer om det så hör av dig!

Jag vågar inte skriva mer här tyvärr...  :P

Men tro mig, helgen var galen!!!
Å framförallt rolig!

Fast inte skakningarna...
Dom är alltid lika jobbiga när dom bara dyker upp...
Denna gång varade de i ca 2 timmar...
Varför de kommer vet ingen.
Men Emma tror sig veta lösningen...
Allergi.

Men dock inte vilken allergi som helst.
Men det e bara att du hör av dig om du vill veta... :P
Å det vill du nog!
Lydia du borde verkligen höra teorin i alla fall... ;)
Du kommer skratta!!!!
haha

Nu ska jag i alla fall sova eftersom jag "bara" sovit ca 11 timmar denna helg...


Ha det så bra så hörs vi!!!


 

Måste bara tillägga att det har gått ett år sedan jag och Dennis gick skilda vägar...
Det känns bättre nu än då...
Tack för samtalet! :)

Senast idag undrade folk hur jag kan prata så glatt om en vän som varit min kille...
Svaret brukar är att jag behandlar alla mina vänner med kärlek,
 även om dom inte förtjänar den...

Fast vem förtjänar inte lite kärlek?
Alla förtjänar kärlek!
Det beror bara på hur djup den är...

Det är ju dumt att hela tiden gå å vara elak mot en människa,
 som inte gjort annat än varit vänlig...


Så tack Dennis för senaste samtalet!
Lycka till i framtiden!
Vi ses säkert snart igen!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Haha berätta! :P

Postat av: Hillis

Muhahahaha, jag kanske väljer att publicera en och annan teori på min blogg! Eller inte, men nu kan du hitta dit i alla fall :) Kram kram

2009-09-17 @ 10:11:17
URL: http://hillevibrandt.blogg.se/

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback