< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Ett år äldre på en natt...

Japp nu va det dags igen...

Tur att jag inte är född ett skottår! :D hahaha

Men i morn blir det att fira på ovanligt sätt- BÅTMÄSSAN! :D

Ska få sällskap av två härliga glada grabbar,
 så jag inte går vilse bland plastbåtar, mahognydäck å dunkdunk... :)

Skulle egentligen ha gått me kära pappa men det blev inte riktigt så men det är förståeligt nu.

Sen på torsdag bär det av till småstan...

Ska ha ett "sport"lov i Uppsala.

Det blir nog sunnersta gropen minst en dag i alla fall! =)

Om de inte har hällt varmvatten där. ;)


Skulle åkt till Helsingfors men det blir inställt... Den/dom som skulle ha hängt med fick förhinder...

Tråkigt, men så e livet ibland...

Eller ganska ofta för min del verkar det som.

Men jag har nog vant mig...



Hur som helst så ska jag ha kul med mina kompisar där i alla fall...

Tro inte att jag har glömt er!

Nix ni sitter på väggen i mitt rum, packade som sillar men glada ändå! :)

Hoppas ni inte har glömt mig!






Nu ska jag ta å sova min sista natt som 20 åring, fast det blir nog mindre än så.

Om ja inte minns fel så föddes jag mellan två å tre i natt för 21år sedan... :D

Å jag ångrar inte att mina föräldrar valde att sätta mig till den här galna världen.

Även fast jag många gånger har önskat att jag skulle kunna dra tillbaka tiden å ändra saker.

Men jag har vuxit å förstått att det inte går att göra så.

Hur mycket man än vill, vad man än gjort.

Det enda du kan ändra är det du spelat in, det du skrivit, å det du målat.

Men saker du sagt, gjort mot andra å mot dig själv kan du inte ta tillbaka.

Tyvärr...


Så därför försöker jag göra situationen så bra som möjligt nu...

Jag har oxå en del att försöka rätta till...

Vet inte hur det går men det är inte försent att säga förlåt än i alla fall...

Det gäller alla.

Tack å lov för förlåtelse! :)

Å nåd, den nåd som övergår allt förstånd!







Nej, nu har jag skrivit tillräckligt djupt denna sena timme...

Snart har jag inte många 20 års minuter kvar... :P

02.03 är min mobil nu...

Gäsp!!!!


Hoppas Marian väcker mig i morn så jag hinner få en god frukost.

Vi har bakat ikväll, rulltårta med choklad å nougat fyllning :)

Å hon bakade den Belgiska Flankakan...

Gott! :)




Men ha en kanon vecka nu å glöm inte alla hjärtans dag på söndag! <3 <3 <3



Tappade min stegräknare nån stans förra veckan, nån som sett en?




[ Eller nån som vill ge mig en ny? ]

[ Köpt på Clas Ohlsson ]



Kommentarer
Postat av: Lydia

Grattis! :D


Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback