< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Fösenat födelsedags "kalas"

Japp, i kväll hade jag en försenat födelsedags stund med lite kompisar.
Vi hade en enkel fika dvs att jag bjöd på fruktsallad spetsad med lite juice, :)
"hälsovaniljbullar" (vetebullar gjorde på fullkorns vetemjöl),
marängtäckta mördegskakor med röda vinbär. :D
MUMS! Tyckte jag i alla fall, å de andra höll med.
Vi var bara 6 stycken, eftersom några fick avboka.
Men en försvann väldigt fort men lämnade något värdefullt efter sig.
TACK! :D :D
Å nått väldigt gulligt... :P
Så där satt vi fem vanliga ungdomar med ovanliga talanger.
Jag tror inte det gick två minuter utan skratt... haha
Galet!
Så STORT tack för en lyckad kväll! :D
Allt ifrån tjejsnack (med en kille i sällskapet) till killproblem inne på donken...
Den sistnämnda vill jag helst inte vara med på... (lite internt) :P
Eller vad säger du om jag säger ost+Sörmland?
HEMSKT!!!! XD
(inget emot dig L.L ) promiss!

Annars idag så körde jag lite fel när jag skulle åka å handla.
Sånt händer inte i vanliga fall...
Men de där "ronderollerna" mellan Gränby å Nyby blir man ju yr av!
Jösses!!!
Hamnade på 90 vägen mot Enköping... :P
Men jag kunde ju (som jag visste) köra av efter ngn kilometer...
Så jag tog en extra sväng förbi G:a Uppsala...
Såååååå fint!!!
Jag menar, träd + rimfrost + sol.
Behöver jag säga mer?
Sen har jag hängt lite me Murre (nu kallad Mirre).
Gjort en god levergryta å klappat får å hästar...
Å promenerat...
Så denna dag har varit bra, klev upp tidigare för att inte skämma bort mig helt:P
Jag har dock INTE käkat någon semla...
Trots att jag skulle göra det dagen till ära.
Jaja, det finns fler dagar...
Har käkat en i år...
Skulle vilja göra egna...
Å nu minns jag ett år tillbaka... :)
Lofsdalen och fjällstugan å så Carmen (Lydias mamma) som hade gjort semlor!
MUMS!!! Smarriga! :P

Men nu måste jag avsluta, måste vänja mig vid att sova tidigt...
Så åker jag hem på lördag förmiddag...
Fick en dag extra... thihi
Men ha det så gött gott folk! :)

Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback