< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

GIFF-Göteborgs Internationella FilmFestival

Hela veckan ut! :D

Avverkar minst en film per dag å max tre... :)
Ibland kan det bli lite tröttsamt, jag har faktiskt nickat till ngr gånger...
Fy, skäms- ja, jag vet...
Jag rår inte för det...

Kan inte bli annat än farsinerad dock.
Det är många väckande filmer som finns, men visst finns det "rötägg" oxå, men dem undviker jag gärna...

Några jag rekomenderar att du ska hålla utkik efter är: (utan ordnad i betyg)


About Elly

Günter Wallraff: Black on white   (nej inte felskrivet)

The Good Heart

A matter of size



I morn ska jag se Millenium triologin om allt går som det sak...
Annars tar vi det lite lugnt med Pettson & Findus å glömmer allt elände i "Glömligheter".

Vi får se hur veckan slutar.
Jag vet att jag ska introduceras i cafélivet igen... :)


Jag är glad att skolan betalar kalaset denna vecka i alla fall... :D
Annars hade jag inte alls haft råd...


Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback