< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

PULKAAAAA!!! -14°C

BURR? Nej faktiskt inte... :) Inte så farligt som jag trodde att det skulle bli... :D
Vilket var väldigt skönt efter en timme i den halvt pistade backen...
Det var dels två decimeter ny pudersnö, dels pistad backe. Så det var bara att välja å vraka...
Kanon! :D
Jag å Sabina fick skjuss av Dennis, vår egna svarttaxi... :P Nej visst ja, "blöjraggare" kanske det skulle vara? ;)
Vem va det som kom på det ordet? Hm, minns inte riktigt... :P Eller raggartaxi kanske e bäst...
Vi åkte väldigt mycket runt runt i alla fall... :P Kommer på film så fort jag kommit till skolan igen... :)
Tack för handbroms och snö!!! :P haha
Snöskottarna kommer ha riktigt kul i alla fall när dom ser spåren... haha
Men annars så skulle jag ju ha åkt hem idag men det ville varken jag eller mamma eller andra här i stan.
Så jag letar nu en billig biljett hem eftersom jag är helt totalt barskrapad...
Får väl se det som ett extra långt lov... ;)
Känner att det var väldigt många " :P :) :D ;) " nu... oj oj oj...
Var tar svenskan vägen? Eller? Försämras den? Hm, kanske inte... :P
Äh, strunt samma, livet går vidare...
Men nu ska jag ta å krypa i sängs efter att ha kollat på en fantastisk liten tjej med STOR talang!
sök på Youtube efter
Emily Bear    hon spelar piano rejält sjukt bra!!!!! :D:D:D

älskar hennes Ellen's song...





Hittade en lite rolig bild på GP's hemsida... Klockren!!!! :D hahaha



[Snögubbe med GP i Ekebäck. Pontus Andersson ]


Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback