< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Slut på GIFF... ?

Nej en film kvar! :P

Jag hade sån tur att jag fick en biljett av en vänlig okänd man i lördags.
Så i kväll så ska jag gå å se en film om en norsk motståndsman i andra världskriget.
Massa andra från skolan e på skidresa men jag skippa det eftersom jag inte har pengar som vanligt...
Men då får jag lite mer sovmorgon i alla fall;) haha

Sen ska jag se om pappa å jag kan gå på båtmässan på tisdag, hoppas det...
Det var väldigt länge sen, å jag skulle vilja ha det som en födelsedags present...
Fyller ju år nu på onsdag... :D eller :S ? haha
Det ska bli spännande å se vad detta år kommer att ge!

Söker jobb, men har inte fått svar, har lagt det i Guds händer så jag får se vad som händer... :)


Nu ska jag gå å sova för jag ska upp å tvätta i morn, måste ju ha lite rent tills på torsdag.
Då går bussen upp till Uppsala...
Får jag abstinens denna gång oxå? ;)

Nån som vill med till finland på lördag?
Har biljetter betalda...
Behöver sällskap, eftersom de inte går att boka om även fast jag skulle vilja det...
Eller ska jag inte åka?

Led mig Gud!


Ha en bra vecka gott folk! :D



Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback