< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Ett hjärta av snö

Kortfilmen är klar! :D


  • Det som väntar nu är en tur till pappa om jag kan ta mig dit...
  • Wanja kommer hit
  • Lite Göteborgs påhitt
  • Tåg till uppsala med lite packning å växter...
  • Hänga me kompisar
  • Fota på bröllopet mellan Maria och Robban- ska jag våga? ( -PEPPA MIG!!!! )
  • Tillbaka till skolan
  • Söka jobb i Norge för sommaren
  • Planera Islands resan första veckan i maj
  • Skrapa å samla ihop pengar till Island

Ska allt gå ihop eller kommer nått att krascha som jag gjorde i torsdags?

Den som väntar får se...


Pantade burkar igår å idag (lör & sön) för 77 resp 108kronor...
Så nu kan jag köpa nya behövliga cykeldäck! :D
Blir det likadant nästa helg? :P
Kände mig som en luffare med två å en halv sopsäck på cykeln... :P

-

Nu ska jag dra mig tillbaka till mitt mysiga internat rum och drömma om framtiden... =)





[ En solig skön Marsdag tog vi en promenad runt fästningen ]




[ Hittade en gammal vandrare, biten av tidens tand ]



[ En ensam Cigarr på hyllan ]



[ Att det kan vara så svårt att angöra rätt brygga ]


Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback