< Safiren - script language="JavaScript" type="text/javascript">

Våren är här!

Tänk, jag tvingade med mig kameran på en en snabb vända på stan för att möta David som langade semlor till mig och Manne. Fast jag hade nog kunnat avstå.
Tyvärr David, gillade inte grädden, den kändes vattning. Å så var det lite för lös och futtig mandelmassa. :( Hoppas vi har semlor på jobbet i morgon, för då ska jag seendes njuta av en. Känna smaken i munnen å njuta utan en enda kaloritugga!

Bestämde mig på nytt att ta i med hårdhanskarna. Och det ger resultat. Tack å lov! :D

Kanske ska göra som de gjort i tusen å åter tusen år- fasta inför påsk. Utan socker i de flesta former, med bara frukt & grönt och nötter. Och så lite kött och fisk max en gång per dag. Eller på riktigt med bara flytande föda? Hm, det återstår å se vilken form det blir...

För det där med LCHF är ju bara läskigt! Visst du går ner några vätskekilon men sen då? Du går upp dubbelt så mycket när du slutar!

Längtar till att få ta fram cykeln och njuta av vinden bitandes i kinden medan solen lyser i ögonen eller värmer ryggen!!! Visserligen har jag redan cyklar i år. Men bara tio min sammanlagt. Panik till maxi å hem för att dammsuga innan gästerna kom. Haha vilken dag det var!

Appråpå kamera, försöker bli kompis med Nik så gott det går.. Men det är ju 7000 möjligheter!

Nej nu får jag ge mig. Det är en morgondag också! Ser inte riktigt fram emot den dessvärre... Tyvärr.

Men sånt är livet!
Kram å njut av solens första värmande strålar försiktigt, förkylningen kanske lurar runt hörnet...t


Kommentarer

Vad ska du säga nu då?:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Åsikten:

Trackback